WSTĘPNA ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY
w roku szkolnym 2011/12

Godziny pracy szkoły: 7.00 - 19.00
Dyżury nauczycieli rozpoczynają się o godzinie 7.4 5
Godziny pracy świetlicy szkolnej: 7.00 - 17.00
Godziny pracy oddziału przedszkolnego:
- I zmiana - 7.30 - 12.30 lub 13.30
w dniu odbywania się zajęć religii
- II zmiana - 12.30 - 17.30 lub 13.30 - 18.30 w dniu odbywania się zajęć religii
Godziny zajęć dydaktycznych w klasach I - VI: 8.00 - 16.25


KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO

1 IX 2011 (czwartek) ...................................Rozpoczęcie roku szkolnego 2011/12
14 X 2011 (piątek) ...............................Dzień Edukacji Narodowej
11 XI 2011 (piątek) ..............................Święto Niepodległościowe - dzień wolny od zajęć
23 - 31 XII 2011 ............................Zimowa przerwa świąteczna
6 I 2012 ..............................święto Trzech Króli - dzień wolny od zajęć
16 - 29 I 2012 ..............................Ferie zimowe dla woj. mazowieckiego
5 - 10 IV 2012 ............................Wiosenna przerwa świąteczna
3 IV 2012(wtorek) .............................Ogólnopolski Sprawdzian dla uczniów klas VI
1 i 3 V 2012 ..............Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
7 VI 2012 (środa)..............................Boże Ciało - dzień wolny od zajęć
29 VI 2012 (piątek)..............................Zakończenie roku szkolnego 2011/12
30 VI - 31 VIII 2012 .......................Wakacje



GODZINY PRACY PRACOWNIKÓW FUNKCYJNYCH

PRACOWNIK

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

Ewa Jurczuk - pedagog 9.00-14.00 9.00-14.00 9.00-14.00 9.00-14.00 9.00-13.00
Magdalena Sędek - psycholog 8.30-13.30 8.30-10.30 12.00-16.00 8.30-15.00 8.30-15.00
Katarzyna Filipczak-Maślanka - logopeda 8.00-12.00 8.00-12.00 8.00-14.00 10.30-15.30 10.30-15.30
Aneta Wiktorowicz - logopeda

---

---

---

11.00-17.00

---

Beata Sałajczyk - biblioteka szkolna 8.00-14.00 9.00-15.00 8.00-14.00 9.00-15.00 8.00-14.00
Bożena Nastaga - pielęgniarka 8.00-15.00 13.00-15.00 13.00-15.00 8.00-15.00 8.00-15.00



KADRA PEDAGOGICZNA
w roku szkolnym 2011-2012
  1. Dyrektor szkoły - p. Zalewska Anna - nauczanie zintegrowane

  2. Wicedyrektor - p. Maciejec Renata - przyroda
  3. Kierownik świetlicy szkolnej - p. Lidia Ładno - przyroda

  4. Baltaziuk-Gałązka Greta - nauczyciel języka polskiego, wychowawca kl. IVD
  5. Barys Marzanna - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl.IIIC
  6. Blacharska Lucyna - nauczyciel matematyki, wychowawca kl. VIC
  7. Brygoła Elżbieta - nauczyciel nauczania zintegrowanego, informatyki, urlop
  8. Cecotka Agata - nauczyciel matematyki wychowawca kl. IVC
  9. Czyż Elwira - nauczyciel przyrody, wychowawca kl. VIA
  10. Czyżkowska Jolanta - nauczyciel wychowania przedszkolnego, wychowawca OB
  11. Domaradzka Małgorzata - nauczyciel nauczania zintegrowanego,muzyki, historii, wychowawca kl.VA
  12. Engelbrecht Renata - nauczyciel języka polskiego, wychowawca klasy VIB
  13. Filipczak-Maślanka Katarzyna - logopeda, reedukator
  14. Gierat Ewa - nauczyciel języka angielskiego
  15. Gletkier Anna - nauczyciel wspomagający w oddziale przedszkolnym 0A
  16. Gorzałka Hanna - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl. IB
  17. Grudzińska Marzena - nauczyciel języka polskiego, wychowawca klasy VB
  18. Gugała Sylwia - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej IIB
  19. Jurczuk Ewa - pedagog, reedukator
  20. Kowalczyk Beata - nauczyciel w-f, wychowawca kl. VC
  21. Krasnodębska Renata - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl.IIIA
  22. Kraus Agnieszka - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl.IIIB
  23. Królak Agnieszka - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl.IA
  24. Kruś Magdalena - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej IIA
  25. Książek Agnieszka- nauczyciel nauczania zintegrowanego , wychowawca IID
  26. Kupiec Beata - nauczyciel nauczania zintegrowanego, reedukator, wychowawca kl. IIB
  27. Lalak Eliza - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl. IIC
  28. Leszczyńska Agnieszka- nauczyciel języka angielskiego, urlop
  29. Lipińska Olga - nauczyciel języka angielskiego,wychowawca kl. VD
  30. Łodyga Agnieszka - nauczyciel nauczania zintegrowanego, , reedukator, wychowawca kl. IC
  31. Mariańczyk Mirosława - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej -IIIA
  32. Mikulska Aleksandra - nauczyciel nauczania zintegrowanego, wychowawca kl. IIA
  33. Katarzyna Śmigielska - nauczyciel rytmiki i muzykoterapii
  34. Emilia Padzik - nauczyciel języka angielskiego, wychowawca kl. IVB
  35. Perl Dorota - nauczyciel nauczania zintegrowanego, reedukator, wychowawca kl. ID
  36. Pessel Anna - nauczyciel świetlicy szkolnej
  37. Piekut Janina - nauczyciel religii, wychowawca kl. IVA
  38. Ks. Mariusz Przywoźny - nauczyciel religii
  39. Reczek Sebastian - nauczyciel w-f, instruktor pływania
  40. Roguska Wiesława - nauczyciel matematyki
  41. Rokita Tomasz - nauczyciel w-f
  42. Toczyska Alicja - nauczyciel wychowania przedszkolnego, wychowawca OA
  43. Sałajczyk Beata - nauczyciel biblioteki szkolnej
  44. Sędek Magdalena - psycholog
  45. Suchodolska Grażyna - nauczyciel nauczania zintegrowanego, historii, wychowawca kl. IIE
  46. Swatko Bożena - nauczyciel świetlicy szkolnej
  47. Syryjczyk Aneta - nauczyciel wychowania przedszkolnego w gr.0C
  48. Tomkiewicz Małgorzata - nauczyciel informatyki, plastyki, techniki
  49. Walendzik Sylwia - nauczyciel świetlicy szkolnej
  50. Wiktorowicz Aneta - logopeda
  51. Wróblewska Bogumiła - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej IVA
  52. Zawadka Michał - nauczyciel w-f, gimnastyki korekcyjnej


PRACOWNICY NIEPEDAGOGICZNI SZKOŁY

  1. Anna Gawron - sekretarka, kadrowiec
  2. Edyta Krypska - księgowa
  3. Urszula Abelska - intendent
  4. Ewa Bakuła - pracownik obsługi
  5. Agnieszka Górska - pracownik obsługi
  6. Stanisław Górski - konserwator
  7. Małgorzata Kowalczyk - kucharka
  8. Małgorzata Krzyżanowska - kucharka
  9. Hanna Krzyżanowska - Korzeń - pracownik obsługi
  10. Monika Nowak - pracownik obsługi
  11. Ewa Podgórska - szatniarka
  12. Zuzanna Sitkowska - pracownik obsługi
  13. Agnieszka Trąbińska - pracownik obsługi
  14. Anna Zając - pracownik obsługi
  15. Barbara Zawadzka - pracownik obsługi


SKŁAD RADY RODZICÓW

  • PRZEWODNICZĄCA - pani Jolanta Szafraniak
  • ZASTĘPCA - pani Barbara Zgódka
  • SKARBNIK - pani Sylwia Grabarczyk
  • SEKRETARZ - pani Agata Gwardiak
  • CZŁONKOWIE:
    - pani Joanna Leonardziak
    - pan Arkadiusz Łukasiak
    - pani Anna Żaczek
  • KOMISJA REWIZYJNA:
    - pani Karolina Kielak
    - pani Ewa Filipiak
    -pani Agnieszka Czmoch



WYKAZ KÓŁ ZAINTERESOWAŃ

  1. Koło teatralne "Szósteczka" - H. Gorzałka (2 godz.)
  2. Koło taneczno-wokalne - S.Gugała (2 godz.)
  3. Koło informatyczne - M. Tomkiewicz (1 godz.)
  4. Koło wokalne "Wesołe Nutki" - M. Domeradzka (1 godz.)
  5. Chór - M. Domeradzka (2 godz.)
  6. Koło przyrodnicze - R. Maciejec, E. Czyż (2 godz.)
  7. Koło matematyczne VIB - A. Cecotka (1 godz.)
  8. Koło matematyczne IVA, VIC - L. Blacharska (2 godz.)
  9. Koło polonistyczne - M. Grudzińska (1 godz.)
  10. Koło polonistyczne - R. Engelbrecht (1 godz.)
  11. Koło plastyczne - M. Tomkiewicz (1 godz.)
  12. U K S - t. Rokita, S. Reczek (2 godz.)
  13. Koło Warcabowe IV-VI - M. Zawadka (1 godz.)
    Dodatkowo każdy nauczyciel prowadzi społecznie zgodnie z art. 42 KN 2 godz. zajęć tygodniowo o charakterze artystycznym, przedmiotowym, wyrównawczym lub opiekuńczym. ( 45 nauczycieli naszej szkoły będzie realizowało 90 godzin takich zajęć tygodniowo)

Ponadto w szkole prowadzone są zajęcia z zakresu terapii:
  • logopedycznej (20 godz.)
  • pedagogicznej (20 godz.)
  • psychologicznej (20 godz.)
  • reedukacji (6 godz.)
Dla klas integracyjnych IIA, IIB, IIIA i IV A przeznaczono dodatkowe zajęcia ( 7 godz. dla każdej klasy), dla oddziału integracyjnego 0A, (5 godz.), łącznie 33 godziny:
  • gimnastyki korekcyjnej (8 godz.)
  • zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (4 godz.)
  • reedukacji (6 godz.)
  • muzykoterapię (5 godz.)
  • zajęcia logopedyczne (8 godz.)
  • konsultacji psychologicznych (2 godz.)


WYKAZ ORGANIZACJI UCZNIOWSKICH

Samorząd Uczniowski - opiekun - Agata Cecotka, Elwira Czyż
  • Sekcja kulturalno-oświatowa - Bogumiła Wróblewska, Agnieszka Książek Beata Sałajczyk, Magdalena Sędek, Agnieszka Kraus
  • Sekcja porządkowa - Lucyna Blacharska, Mirosława Mariańczyk, Emilia Padzik , Beata Kowalczyk Agata Cecotka, Emilia Padzik, Mirosława Mariańczyk
  • Sekcja sportowo-turystyczna - Małgorzata Domeradzka, Marzena Grudzińska, Tomasz Rokita, Michał Zawadka, Sebastian Reczek
  • Mini - Samorząd Uczniowski klas I-III - Grażyna Suchodolska, Renata Krasnodębska, Hanna Gorzałka, Agnieszka Kraus

Kronika Szkoły - Małgorzata Tomkiewicz, Elżbieta Brygoła, Anna Pessel, Sylwia Walendzik

Opieka nad stronami internetowymi szkoły - Lucyna Blacharska, Agnieszka Łodyga, Renata Engelbrecht, Małgorzata Tomkiewicz

Gazeta Szkolna - Renata Engelbrecht, Olga Lipińska "Szósteczka", Agnieszka Łodyga, Agnieszka Kraus "Smyk"

Opieka nad sztandarem - Janina Piekut, Dorota Perl, Katarzyna Filipczak-Maślanka Olga Lipińska, Agnieszka Królak , Beata Kupiec

Ceremoniał szkolny - Tomasz Rokita

Opieka nad sprzętem muzycznym i nagłośnieniem - Eliza Lalak, Małgorzata Domeradzka






Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024/768 za pomocą przeglądarki IE 5+